Mobilier - Comanda si Livare

Pretul produselor

Preturile sunt afisate in RON si includ TVA.  

In cazul in care pretul unui produs este afisat incorect Exquisite Furniture SRL isi rezerva dreptul de a-l corecta trimitand clientului o oferta actualizata, respectiv de a anula eventuale comenzi neonorate si pentru care nu s-au incasat avansuri si va proceda in cel mai scurt timp la corectarea pretului respectiv.

Contravaloarea comenzilor poate fi achitata numai in Lei (RON) de catre clientii rezidenti in Romania.

Pentru comenzi/livrari intracomunitare (in UE) Exquisite Furniture va emite factura fara TVA. Contravaloarea acesteia poate fi achitata in Euro sau Lei. 

Livrarea produselor comandate

Livrarea comenzilor se face de regula in termen de maxim 4 zile lucratoare de la validarea/confirmarea comenzii de catre client si furnizor, in limita stocului disponibil. 
Pentru produse care nu se afla pe stoc (marcate "La comanda") termenul de livrare difera intre minim 75 - 120* zile de la data comenzii validate si incasarea avansului, in functie de produs, cantitate si sezon. 

NOTA!
Pentru produse care nu se afla pe stoc si necesita comanda la producator comanda pentru produsul respectiv trebuie sa depaseasca o cantitate minima, incat aceasta sa poata fi acceptata de catre producator (fabrica). Din acest considerent Exquisite Furniture isi rezerva dreptul de a-si informa clientii daca produsul solicitat poate fi livrat sau nu, respectiv in ce conditii poate fi onorata comanda. Va multumim pentru intelegere!

Transportul si montajul la adresa beneficiarului NU sunt incluse in oferta/pret, ci se platesc suplimentar.
Transportul poate fi asigurat prin firma de curierat rapid iar costul transportului se socoteste in functie de volumul sau greutatea fizica a produsului. (se aplica regulamentul firmei de curierat)
Alternativ - pentru comenzi mai mari, volumetrice sau pentru produse fragile - transportul poate fi asigurat contra cost prin firma de transport (parteneri Exquisite Furniture). In acest caz costul se socoteste in functie de distanta pana la destinatie si va fi comunicat clientului inainte de livrare.
 
Transportul este gratuit pe un radius de 25km in jurul localitatii Fagaras (jud. Brasov). 

Curierul nu are obligatia sa manipuleze mobilierul pana in apartament, curte, etc.. Din acest motiv va recomandam sa va asigurati ca puteti prelua/transporta coletul pana la locatia finala a acestuia.  

Exquisite Furniture nu isi asuma responsabilitatea pentru modul in care firma de curierat/transportatorul manipuleaza marfa pana la destinatia finala.

Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea coletului la primire. In cazul constatarii unei nereguli (carton deteriorat, crapaturi, urme de deschidere, strivire, etc.) cumparatorul trebuie sa solicite pe loc intocmirea unui proces verbal de fata cu agentul de livrare. In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut este deteriorat din cauza transportului necorespunzator, nesesizand acest lucru curierului si fara intocmirea procesului verbal constatator, despagubirea nu este posibila deoarece nu se mai poate stabili ulterior unde a aparut deteriorarea produsului.

La livrare produsele vor fi insotite de urmatoarele documente : factura fiscala in original, chitanta in cazul in care plata se face in numerar, la livrarea produselor comandate. 

Procesarea comenzilor

Comenzile sunt procesate (verificate si validate) in maximal 48 ore (zile lucratoare) de la lansarea comenzii/socitarea dumneavoastra. 

Confirmarea existentei in stoc a produsului (produselor) comandat(e) este facuta in momentul validarii comenzii. Comenzile sunt onorate in ordinea intrarii acestora si exclusiv in limita stocului disponibil. In situatii exceptionale (perioade de varf, stoc epuizat, comenzi speciale, etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de validare si livrare a comenzilor.
Nu garantam procesarea comenzilor in timpul weekend-urilor.  

Schimbarea si anularea comenzilor

Dupa achitarea avansului comanda nu mai poate fi modificata/anulata. In cazul anularii/modificarii din partea cumparatorului avansul achitat nu va fi returnat. 

Orice alte solutii necesita acordul scris a ambelor parti. 


Plata si garantia

Modalitatile de plata sunt:

1. Prin virament bancar
2. Plata in numerar
3. Conform contract

Toate produsele livrate de Exquisite Furniture SRL sunt insotite de certificate de garantie cu o valabilitate de un an.

Retururi produse

Eventuale retururi a produselor receptionate pot fi efectuate in maxim 14 zile de la ziua la care au fost livrate.
Costul de transport pentru retur intra in sarcina clientului.
Clientul are obligatia de a ambala si livra produsul in ambalajul original sau intr-un alt ambalaj corespunzator/potrivit astfel incat sa asigure livrarea produsului pana la destinatie fara ca acesta sa sufere deteriorari (zgarieturi, rupturi, elemente lipsa) pana la receptionarea de catre un reprezentant al Exquisite Furniture. Deasemenea produsul nu are voie sa prezinte urme de utilizare, precum zgarierturi, rupturi sau piese (componente) lipsa.
In cazul constatarii vreuneia dintre defectele de mai sus Exquisite Furniture isi rezerva dreptul de a nu returna clientului suma achitata pe produs sau sa refuze primirea coletului. 

Confidentialitatea datelor

Exquisite Furniture S.R.L. are o politica stricta de respectare a confidentialitatii datelor clientilor. Exquisite Furniture S.R.L.  se angajeaza sa nu transmita datele personale ale clientilor catre terti, ci sa le foloseasca NUMAI in scopul pentru care au fost introduse (efectuare comanda/solicitare oferta).