Termen de livrare

Comenzile se livreaza de regula in termen de maxim 4 zile lucratoare de la lansarea ferma a comenzii si confirmarea acesteia de catre Exquisite in limita stocului disponibil. 

Pentru produse care nu se afla pe stoc, termenul de livrare este intre 2 si 16 saptamani  de la data comenzii validate si incasarea avansului, in functie de produs, cantitate si sezon. 

NOTA!
Pentru produse care necesita precomanda la producator, cantitatea minima a comenzii va fi verificata cu fabrica si comunicata clientului inainte de confirmarea comenzii. Exquisite Furniture isi rezerva dreptul de a informa clientii daca produsul solicitat poate fi livrat sau nu, respectiv in ce conditii poate fi onorata comanda. Va multumim pentru intelegere!


Retururi produse

Eventuale retururi ale produselor receptionate pot fi efectuate in maxim 14 zile de la ziua la care au fost livrate. Costul de transport pentru retur intra in sarcina clientului. 
Clientul are obligatia de a ambala si livra produsul in ambalajul original sau intr-un alt ambalaj corespunzator / potrivit astfel incat sa asigure livrarea produsului pana la destinatie fara ca acesta sa sufere deteriorari (zgarieturi, rupturi, elemente lipsa) pana la receptionarea de catre un reprezentant al Exquisite Furniture. De asemenea produsul nu are voie sa prezinte urme de utilizare, precum zgarierturi, rupturi sau piese (componente) lipsa. 
In cazul constatarii vreunuia dintre defectele de mai sus, Exquisite Furniture isi rezerva dreptul de a nu returna clientului suma achitata pentru produs sau sa refuze primirea coletului. 

Schimbarea si anularea comenzilor

Dupa achitarea avansului comanda nu mai poate fi modificata/anulata. In cazul anularii/modificarii din partea cumparatorului avansul achitat nu va fi returnat.  
Orice alte solutii necesita acordul scris al ambelor parti.  

Cost transport

Transportul si montajul la adresa beneficiarului nu sunt incluse in pret. 
Transportul poate fi asigurat prin firma de curierat rapid sau cu transportator particular, iar costul transportului va fi calculat in functie de volumul/greutatea produsului. Se aplica regulamentul firmei de curierat sau regulamentul firmei de transport. Costul transportului se factureaza in functie de destinatie.
In ambele cazuri Exquisite informeaza clientul despre costul de transport, inainte de validarea comenzii.

Transportul este gratuit pe o raza de 15 km in jurul localitatii Fagaras (jud. Brasov). 


Curierul/transportatorul nu are obligatia sa manipuleze mobilierul pana in apartament, curte etc.. Din acest motiv va recomandam sa va asigurati ca puteti prelua/transporta coletul pana la locatia finala a acestuia.  

La livrare produsele vor fi insotite de factura in original, certificatul de garantie si chitanta in cazul in care plata se face in numerar (solicitati transportatorului/curierului documentele)

ATENTIE! 

Exquisite Furniture nu isi asuma responsabilitatea pentru modul in care firma de curierat/transportatorul manipuleaza marfa pana la destinatia finala.

Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea coletului la primire. In cazul constatarii unei nereguli (carton deteriorat, crapaturi, urme de deschidere, strivire, etc.) cumparatorul trebuie sa solicite pe loc intocmirea unui proces verbal de fata cu agentul de livrare. In cazul in care cumparatorul a preluat un colet al carui continut este deteriorat din cauza transportului necorespunzator, nesesizand acest lucru curierului si fara intocmirea procesului verbal constatator, despagubirea nu este posibila deoarece nu se mai poate stabili ulterior unde a aparut deteriorarea produsului.