Politica de returnare

Returnare produse

Eventuale retururi ale produselor receptionate pot fi efectuate conform OUG nr. 34/2014 in maxim 14 zile calendaristice de la ziua la care clientul a intrat in posesia acestora. Costul de transport pentru retur intra in sarcina clientului. 
Clientul are obligatia de a ambala si livra produsul in ambalajul original sau intr-un alt ambalaj corespunzator / potrivit astfel incat sa asigure livrarea produsului pana la destinatie fara ca acesta sa sufere deteriorari (zgarieturi, rupturi, elemente lipsa) pana la receptionarea de catre un reprezentant al Exquisite Furniture. De asemenea produsul nu are voie sa prezinte urme de utilizare, precum zgarierturi, rupturi sau piese (componente) lipsa. 
In cazul constatarii vreunuia dintre defectele de mai sus, Exquisite Furniture isi rezerva dreptul de a nu restitui clientului suma achitata pentru produs sau de a restitui doar partial in functie gravitatea deteriorarii, respectiv a deprecierii produsului.  

Restituirea banilor se va face în termen de maxim 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în formularul de returnare.




Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare afișat în pagina de prezentare a produsului, nu mai pot fi returnate. Defectele vor fi solutionate dupa caz in baza garantiei de 12 luni oferita de catre Exquisite Furniture


Nu pot fi returnate produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

ATENTIE!


Comunicati-ne mai intai solicitarea dumneavoastra de returnare la adresa office@exquisitemob.ro  indicand numele d-stra, produsul pe care doriti sa-l returnati si data la care acesta v-a fost livrat.